helpdesk en servicedesk

De klantenservice NS

maandag, 3-4-2017  

▷ NS klantenservice | Telefoonnummer 0900-0700

Maak jij af en toe of regelmatig gebruik van het openbaar vervoer, dan kan het zijn dat je ook eens een keer een medewerker van de klantenservice van NS wilt spreken. De Nederlandse Spoorwegen, vaak kortweg NS genoemd, zijn immers eigenlijk de grootste speler op dit gebied in Nederland. Zij hebben immers het vervoer op de belangrijkste trajecten in handen. Als je met de trein reist, dan is de kans dus ook erg groot dat je met deze vervoerder te maken krijgt. Het kan zijn dat je vragen aan hun zou willen stellen, bijvoorbeeld met het oog op kortingsmogelijkheden die er bestaan of abonnementen die je af zou kunnen sluiten. Om hier meer over te weten te komen, kun je via de klantenservice NS medewerkers hierover aanspreken. Het kan natuurlijk ook zou zijn dat jij al een abonnement bij hen afgesloten hebt en dat je deze graag wilt stopzetten of juiste verlengen, of het kan zijn dat je hier een vraag of klacht over hebt. Ook dan is het natuurlijk raadzaam om met de klantenservice bij NS contact op te nemen, zodat jij aan hen door kunt geven wat jouw klacht of vraag is en je hiervoor een oplossing kunt krijgen.

Hoe kun je klantenservice NS bereiken?

Op wat voor manieren kun je nu in contact komen met de klantenservice van NS? Zoals bij alle bedrijven tegenwoordig eigenlijk het geval is, kun je daarvoor uit verschillende opties kiezen. Je kunt dus een optie kiezen die het best bij jou past. Wil jij graag het liefst direct contact met een medewerker, waarbij je de mogelijkheid hebt om rechtstreeks met hem of haar te overleggen, dan is bellen natuurlijk de meest logische optie. Een klein nadeel dat hierbij komt kijken, is dat je dan gebonden bent aan de kantoortijden die zij hanteren en dat je soms een tijd in de wacht moet staan voordat jij eindelijk aan de beurt bent. Andere manieren waarop je via de klantenservice NS medewerkers kunt bereiken, is het sturen van een brief of een e-mail, je vraag stellen op het Serviceforum of hen contacteren via sociale media waarop zij actief zijn. De sociale media hebben als pluspunt dat ze heel laagdrempelig zijn en bij al deze opties ervaar je ook het voordeel dat jij je vraag of klacht door kunt geven op het moment dat jou dat het beste uitkomt. Nadeel van op deze manieren de klantenservice van NS contacteren is echter dat je moet wachten tot je een reactie krijgt.

Keuzemenu eenvoudig doorlopen

Als je met de klantenservice van NS wilt bellen, dan krijg je uiteraard eerst een keuzemenu te horen. Op die manier kunnen zij er voor zorgen dat vragen op de juiste plek terecht komen. Wat voor keuzemenu krijg je bij dit bedrijf nu? Je krijgt de volgende opties:

  • – toets 1, voor vragen over NS abonnementen
  • – toets 2, voor vragen over de OV-chipkaart
  • – toets 3, voor overige vragen
  • Lees meer..
Deel Dit Bericht...Email this to someoneShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInPin on Pinterest


Comments are closed.